The game
Sara Beltrame
Nederlands | 13-10-2021 | 119 pagina's
9789462916043
Hardback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 19,95
voorraad is indicatief
ophalen en betalen in de winkel
Korte beschrijving/Annotatie
Een kaart om te navigeren doorheen de digitale wereld anno 2021.
Tekst achterflap
The Game is een land waarin we elke dag leven, een land waar we naartoe gaan telkens als we onze smartphone gebruiken, een nieuwe app downloaden, of spelen met de PlayStation.Dit is een beeldbewerking voor jonge volwassenen van het essay ‘The Game’ van Alessandro Baricco. Dit boek wil enkele vragen beantwoorden over deze meta-wereld waarin we leven. Hoe was onze wereld vóór het bestaan van The Game? Hoe, wanneer en wie heeft The Game gemaakt? Waarom is het gemaakt? Hoe kunnen we het verkennen? Maar vooral: hoe kunnen we het spelen?KLAAR OM TE VERTREKKEN?
Beschrijving
The Game is een land waarin we elke dag leven, een land waar we naartoe gaan telkens als we onze smartphone gebruiken, een nieuwe app downloaden, of spelen met de PlayStation.Dit is een beeldbewerking voor jonge volwassenen van het essay ‘The Game’ van Alessandro Baricco. Dit boek wil enkele vragen beantwoorden over deze meta-wereld waarin we leven. Hoe was onze wereld vóór het bestaan van The Game? Hoe, wanneer en wie heeft The Game gemaakt? Waarom is het gemaakt? Hoe kunnen we het verkennen? Maar vooral: hoe kunnen we het spelen?KLAAR OM TE VERTREKKEN?
Slogan/Promotie
- Bewerking voor kinderen en jongeren van het internationaal succesvolle essay The Game - Boordevol weetjes over het ontstaan en de geschiedenis van games, het internet, computers en de smartphone - Al in 9 talen vertaald en meer dan 100.000 exemplaren verkocht Een kaart om te navigeren doorheen de digitale wereld anno 2021. Elke dag leven wij in ‘The Game’. We belanden erin telkens waarin we onze smartphone gebruiken, een nieuwe app downloaden, met de PlayStation spelen. Dit boek leert ons meer over deze bijzondere ‘meta-ruimte’ waarin wij leven. Hoe zag onze wereld eruit voor ‘The Game’ bestond? Hoe, wanneer en door wie werd het gemaakt? En waarom? Hoe kunnen we erin op avontuur gaan? En vooral: hoe spelen we het spel op de juiste manier en creëren we er een betere wereld mee?
Details
EAN : | 9789462916043 |
Uitgever : | De Eenhoorn BV |
Publicatie datum : | 13-10-2021 |
Uitvoering : | Hardback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 245 mm |
Breedte : | 195 mm |
Dikte : | 80 mm |
Gewicht : | 350 gr |
Status : | Beschikbaar |
Aantal pagina's : | 119 |
Keywords : | internet;social media;smartphone;technologie;maatschappij |